Asun koirien kanssa Espoon Nothingkylässä. Harrastuksiin ei mahdu juuri muuta, kuin koirien kanssa temmeltäminen milloin missäkin.. :) Ja matkustaminen!
Meillä on tuoreita kavereitakin samassa kylässä, Krista ja koiransa Wilma, sekä Buster. Heihin pääset tutustumaan täällä: http://bustersson.vuodatus.net
Noiden ihanien tyyppien kanssa me käydään puistoilemassa, uimassa, ja ties missä vielä, sekä ihan ihmisten kesken joskus viihteelläkin ;) Krista myöskin pitää haukuistani hyvää huolta aina silloin, kun maailma kutsuu, ja matkakärpänen puraisee. Iitu ja Sulo rrrrrrakastavat Kristan perhettä, joten koirat on helppo jättää hoitoon. :)

Kommentit